close

【一顆謙卑的心 A Humble Heart】歌詞﹕
以斯拉《真實的敬拜者》

求你給我一顆謙卑的心
Lord, I desire to be humble like You
給我一個受教的靈
 Give me a teachable spirit
好讓我能走在你的旨意裡
May Your will be done, 
fulfilled in my life
如同耶穌的生命
Just as the life of Jesus

幫助我   更多的禱告
Help me, Lord, pray unceasingly
幫助我   更深的倚靠
 Help me, Lord, put my trust in You
單單相信你   深深敬畏你
I will trust You alone    
I will always honor You
一生要跟隨你
My life is in Your hand

arrow
arrow
    全站熱搜

    littleriverwang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()